مشاوره پوست و زیبایی با مریم

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بله، نتیجه تزریق دائمی نیست و معمولا از ۳-۵ ماه به طول می انجامند. همه اینها به عواملی مانند سن، سوخت و ساز و سطح فعالیت فرد بستگی دارد. به طور کلی، افراد برای حفظ نتایج خود سالانه باید ۳ تا ۴ درمان دریافت کنند. این ممکن است از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. هرگونه عارضه جانبی بوتاکس هم موقتی است و برطرف می شود. این یکی از دلایلی است که بوتاکس درمانی بی خطر دارد.

ماهیت موقتی آن، باعث می شود به عنوان یک برنامه درمانی ضد پیری ایمن تر و مؤثر تر می کند، زیرا این امکان را به ارائه دهنده و پذیرنده می دهد تا بر اهداف جدید زیبایی شناسی نظارت داشته باشند و اگر نتیجه آن را نپسندیدند، مطمئن باشند که بازگشت دارد. ما در کلینیک سپیدار معمولاً تزریق مجدد را زمانی توصیه می کنیم که هنوز بوتاکس در ماهیچه های شما باقی مانده است، زیرا عضلات شما به حالت آرامش عادت کرده اند.

با این حال می توانید با راه های ماندگاری بوتاکس نتیجه آن را طولانی کنیم.

ترمیم بوتاکس

  • مریم رهنما
  • ۰
  • ۰

 

مزوتراپی مو عملاً بدون درد است. درست است که میکروژینیکشن ها می تواند ناراحتی های جزئی ایجاد کنند، اما با استفاده از بی حسی موضعی به حداقل می رسد. در روزهای بعد ممکن است منطقه تحت درمان کمی حساس تر باشد، البته کاملاً تحمل است و حتی لازم نیست که مسکن مصرف کنید. اینها ریز تزریقاتی هستند که باعث نفوذ محصولات ریزش مو در پوست سر می شوند.

محصولات مختلفی را می توان با مزوتراپی مو تزریق کرد. در همه موارد، این روش با حداقل تهاجمی و بسیار سریع انجام می شود. نیازی به مراقبت قبلی یا بعدی بیمار نیست. در نیم ساعت درمان به پایان رسیده و فعالیت طبیعی می تواند بلافاصله از سر گرفته شود و بیمار حتی می تواند به سر کار برود. اثرات آن طولانی مدت است، اما برای بهترین نتیجه معمولاً چندین جلسه در سال لازم است.

درمان ریزش مو با مزوتراپی

  • مریم رهنما