مشاوره پوست و زیبایی با مریم

  • ۰
  • ۰

 

فیلرهای زیر چشم، از اسید هیالورونیک، که متشکل از زنجیرهای قندی متقاطع است و قوام ژل مانندی دارد ساخته می شود که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و تناقضی با ساختار و ترکیب شیمیایی بدن ندارد. در این روش درمانی، پس از ضد عفونی و بی حس کردن موضع درمان، فیلرهای تزریقی ساخته شده از اسید هیالورونیک که حاوی اسید آمینه، ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی است توسط سوزن های ظریفی به پوست تزریق می شوند که ضمن ایجاد رطوبت باعث ایجاد رطوبت و حالت کشسانی پوست می شود. فیلر زیر چشم یک گزینه طلایی برای کسانی است که می خواهند خیلی سریع، ایمن و بدون درد، چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشند. همیشه انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم، دغدغه افراد زیادی است. بیشترین محصولات مصرفی در کلینیک های زیبایی از مارک های ژوویدرم، استایلج، تئوسیال، رستلین و بلترو، هستند. اما توصیه ما مشاوره با پزشکان مجرب در این زمینه است.

مزایای تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

تزریق فیلر در زیر چشم، یک روش کارآمد، برای پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته و درمان پف زیر چشم است، بهبود کبودی و تیرگی زیر چشم، بهبود حالت چشم ها، برطرف شدن خطوط اشک، چین و چروک های زیر چشم و رفع ورم پلک زیر چشم، از دیگر فوائد تزریق فیلر زیر چشم است.

تزریق ژل در زیر چشم مزایایی مثل ماندگاری بالا در حدود ۱۵ ماه، دوره نقاهت کوتاه، عوارض کم، آشکار شدن فوری نتایج درمان، طبیعی بودن نتایج، تحریک کلاژن سازی در پوست و بازگشت پذیری ژل اسید هیالورونیک، دارد. اگر در تزریق فیلر زیر چشم از ژل های مرغوب استفاده شود و پزشک معالج تبحر کافی داشته باشد به استثنای مقدار اندکی کبودی و التهاب، عارضه خاصی وجود ندارد.

هزینه فیلر دور چشم

ماندگاری تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

استفاده از فیلرهای تزریقی یک روش همیشگی برای رفع گودی های زیر چشم نیست. دوام و ماندگاری تزریق فیلر در زیر چشم به فاکتور های متعددی مثل نوع پوست، فعالیت ماهیچه ها، برند محصول استفاده شده، سن بیمار و تبحر پزشک معالج بستگی دارد و نتایج بین حداقل ۹ ماه تا حداکثر ۲۴ ماه دوام دارند. نتایج و تغییرات به طور معمول بلافاصله پس از تزریق فیلر، قابل مشاهده است اما نتایج دقیق تر بعد از یک هفته به دست می آید. در درمان با تزریق فیلر، نیازی به بی هوشی نیست و بلافاصله نتایج آشکار می شود. در ناحیه گودی زیر چشم که پوست انعطاف پذیری کمی دارد، تاثیر فیلر در درمان زیر چشم به طور معمول ماندگاری بیشتر نسبت به درمان سایر نواحی خواهد داشت.

تزریق فیلر به طور معمول ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و موجب رفع چروک های ریز، سیاهی، گودی، پف زیر چشم و خطوط اشک زیر چشم که با بالا رفتن سن عمیق شده اند می شود. در تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم، نتایج بلافاصله قابل مشاهده هستند و بین ۶ تا ۲۴ ماه دوام و ماندگاری دارند. برای اینکه ظاهر شما جوانی و شادابی خود را به طور مداوم حفظ کند؛ بهتر است قبل از اینکه اثر تزریق قبلی از بین برود، هر ۶ ماه یک بار تزریق جدید را انجام دهید.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

برای اینکه از تزریق فیلر نتیجه مقتضی گرفته شود لازم است به مراقبت های قبل و بعد از درمان توجه خاصی مبذول شود وتوصیه های پزشک معالج و دستورالعمل ها، جدی گرفته شود؛ نکات مراقبتی قبل از درمان عبارتند از:

  1. مصرف سیگار به مدت دو هفته قبل از تزریق قطع شود، چون با کاهش میزان جریان خون، اکسیژن نمی تواند به سرعت به محل تزریق برسد و دوره بهبود افراد سیگاری طولانی می شود.
  2. استفاده از سیر، نیاسین، جینسینگ، امگا ۳، جینکوبیلوبا، روغن بذر کتان، ایبوپروفن، روغن ماهی و ویتامین E قبل از درمان قطع شود زیرا موجب کبودی بیشتر پوست می شود.
  3. روزهای پیش از درمان، از مصرف دارو های رقیق کننده های خون، مانند آسپرین، اجتناب شود.
  4. پیش از درمان، از مصرف الکل خودداری شود.پ
  5. خوردن میوه، سبزیجات و پروتئین های کم چرب و پیروی از یک رژیم غذایی سالم، به مدت دو هفته قبل از درمان، برای تسریع در بهبودی و کاهش عفونت، مفید است.

مانند هر درمان دیگری، پس از تزریق فیلر زیر چشم، پزشک معالج با توجه به وضعیت شما، رعایت نکاتی را به شما توصیه خواهد کرد؛ رایج ترین و مهم ترین این نکات ضروری به شرح زیر است:

  • به مدت ۲۴ ساعت از ورزش و انجام فعالیت های شدید بدنی بپرهیزید.
  •  برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • به مدت ۳ روز پس از درمان، به موضع درمان آب نزنید.
  • به مدت حداقل ۲ هفته پس از درمان، از ماساژ پوست  صورت اجتناب شود.
  • چنانچه پزشک برای جلوگیری از حرکت ژل تزریق شده به صورت شما چسب بزند، از کندن آن خودداری کنید.
  • می توانید از کرم یا قرص آرنیکا برای کاهش تورم و کبودی ناشی از درمان استفاده کنید.
  •  به مدت ۳ شب پس از درمان، هنگام خواب از ۲ بالش استفاده کنید و به پشت بخوابید.
  • به مدت ۱۴ روز پس از درمان، از هر نوع میکرودرم و ماساژ اجتناب کنید.
  • به مدت ۲ هفته پس از درمان، از پر کردن دندان بپرهیزید زیرا بر اعصاب زیر چشم تاثیر می گذارد.
  • طی روزهای اول پس از درمان، از سونا، حمام ترکی، حمام بخار، استخر و سولاریوم استفاده نکنید.
  • طی روزهای اول پس از درمان، از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب اجتناب کنید.
  • تا مدتی پس از درمان، از خالکوبی دوری کنید.

 نکته

تزریق فیلر زیر چشم، برای افراد زیر ۱۸ سال، بانوان باردار و شیرده و کسانی که بیماری بدخیم دارند و به علت بیماری تحت درمان هستند، ممنوع است.

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • مریم رهنما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی