مشاوره پوست و زیبایی با مریم

  • ۰
  • ۰

هایفوتراپی روشی بدون جراحی جهت جوانسازی پوست می باشد که نوین ترین روش در نوع خود می باشد و از نیروی امواج مافوق صوت در جهت رفع چین و چروک پوست و کشیدن و لیفت پوست استفاده می نماید. همه روشهای جوانسازی پوست دارای عوارض می باشند و تفاوت آنها در همین عارضه کم یا زیاد می باشد.  در این مقاله به عوارض هایفوتراپی پرداخته ایم. 

ایمن بودن و بی خطر بودن هایفوتراپی برای پوست به اثبات رسیده و بلافاصله بعد از هایفوتراپی پوست شروع به کلاژن سازی و جوان شدن می نماید و این کار به طور طبیعی توسط خود پوست انجام می گیرد ، در حقیقت امواج هایفوتراپی باعث تحریک کلاژن ها می شوند و این خود کلاژن ها هستند که باعث سفت شدن و لیفت پوست می گردند.

عوارض هر روش درمانی مخصوصا هایفوتراپی در هر بیماری متفاوت خواهد بود و به واکنش بدن نسبت به هایفوتراپی وابستگی خواهد داشت.

در ابتدا پوست قدری برافروخته و قرمز می‌شود که معمولاً محدود به طول درمان است، هرچند رفع شدن آن گاهی بیشتر طول می‌کشد. قرمزی در اکثر موارد پس از چند ساعت برطرف می‌شود. برخی بیماران با ورم، سوزش یا حساسیت به لمس مختصری روبرو می‌شوند که البته موقتی است. کبودی یا بی‌حسی موقتی ناحیه‌های کوچک پوست نیز از عوارض هایفوتراپی است که چندان شایع نیست. مانند هر درمان زیبایی دیگری احتمال بروز عوارض نادری وجود دارد که متخصص آنها را قبل از شروع درمان به بیمار اطلاع می‌دهد.

 

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • مریم رهنما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی